با استفاده از صندلی ماساژ میسرست :
• شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز چه در خانه و چه در محیط تجاری از آن استفاده کنید.
• نیاز به تعویض لباس و روغن ماساژ ندارید.
• تاثیر زیاد آن را در زمان کم می توانید ببینید.
ماساژ درمانی سنتی وقت زیادی از شما می گیرد. شما باید به محل ماساژ درمانی سنتی بروید، از قبل نوبت بگیرید و وقت خود را برای آن نوبت خالی کنید. موتورهای الکترونیکی در صندلی ماساژ میسرست تعبیه شده که شما می توانید شدت و نوع ماساژ را برای نقاط مختلف بدن در آن کم و زیاد کنید.


آیا کارکنان و مدیران شما استرس کاری زیادی دارند؟

با نشستن مداوم بر روی صندلی، گردن و کمر کارکنان بیشتر از سایر نقاط دچار آسیب می شود. هم چنین برخی از بازه های زمانی، میزان استرس کارکنان و مدیران به شدت زیاد است.
برای حل این دو مشکل، استفاده از صندلی ماساژ میسرست در محیط تجاری را به شما پیشنهاد می کنیم. با اینکار می توانید در مدت زمان کوتاه از خستگی جسمی روزانه کارکنان خود بکاهید و میزان استرس آنها را پایین آورید. سندرم کارپال تونل بین کارکنان دفتری رایج است که ناشی از نشستن مداوم پشت صندلی می باشد. خستگی و استرس از میزان انرژی کارکنان و خلاقیت مدیران می کاهد. با استفاده از صندلی ماساژور میسرست در زمانی کوتاه، می توانید خستگی گردن، کمر، مچ دست و بازو کارمندان و مدیران خود را کم کنید. 15 الی 30 دقیقه زمان استراحت فوق العاده به آنها دهید تا با استفاده از این ماساژور، هم از ماساژ درمانی لذت ببرند و هم میزان کارایی آنها بیشتر شود.

استفاده از صندلی ماساژ میسرست بسیار راحت است

برای استفاده از صندلی ماساژور میسرست نیازی به ماندن در ترافیک و وقت گرفتن از قبل نیست. این صندلی اگر در محیط تجاری باشد، کافیست به محل آن بروید و حداقل 15 دقیقه بر روی آن بنشینید. روغن ماساژی در کار نیست. لذا لازم نیست کاربران نگران دوش گرفتن و یا لکه دار شدن لباس خود باشند.  کاربران می توانند با لباس خود بر روی صندلی بنشینند بدون اینکه دغدغه ی چروک شدن لباس خود را داشته باشند.

مزایای استفاده از صندلی ماساژور میسرست چیست؟

یکی از مزایای مهم این صندلی ماساژ  این است که شما می توانید تاثیر آن را در کوتاهترین زمان ممکن ببینید. برای مثال شما می توانید بر روی صندلی ماساژور میسرست بنشینید و  15 الی 30 دقیقه بعد، سرحال و بدون استرس و دغدغه از روی آن بلند شوند. علاوه بر این موارد، از مزایای استفاده از صندلی ماساژ میسرست می توان موارد زیر را نام برد:
• کاهش تنش عضلانی
• بهبود گردش خون
• کمک به داشتن خواب راحت شبانه
• کاهش هزینه های درمانی کارکنان
• بازسازی و بهبود سطح انرژی کارمندان
• بهبود سیستم ایمنی

هم چنین محصولات میسرست دارای گارانتی هستند. بخش های متفاوت این صندلی بر حسب اندازه جسم فرد قابل تنظیم است تا موثرترین ماساژ درمانی را بتواند برای شما فراهم آورد.


دوشنبه 21 خرداد 1397
بؤلوملر :